Case studies

Gemini - Integracja z Revive Ads

GEMINI: HÜTTER Sp. z o. o. - właściciel marki Apteka Gemini

Od pierwszego klienta do apteki numer 1 w Polsce

Apteka Gemini to istniejąca od 1990 marka, pod którą działa obecnie ponad 225 aptek w całej Polsce. W drodze rozwoju powstała także apteka internetowa, dzięki niej marka w krótkim czasie wyrosła na jednego z liderów branży. W 2019 roku aptekagemini.pl zajęła pierwsze miejsce w rankingu Opineo na najlepszą aptekę internetową.

Własna przestrzeń dla marketingu

Problem/wyzwanie

Czy potrafimy wyobrazić sobie sklep internetowy bez banerów graficznych czy umieszczonych na stronie głównej zakładek informacyjnych? Parę lat temu dla aptek internetowych nie wszystko było jeszcze standardem. Szczególnie w przypadku prawnych ograniczeń, blokujących swobodne akcje marketingowe. Właśnie w takich okolicznościach otrzymaliśmy prośbę o implementację modułu, który:

  • stworzy na stronie internetowej apteki przestrzeń pod zamieszczanie informacyjnych bannerów, sliderów lub dynamicznego tła,
  • umożliwi i ułatwi informowanie o produktach sezonowych,
  • pozwoli prowadzić szczegółową analitykę na stronie, zarządzaną z panelu administracyjnego strony.

Postawiliśmy na integrację z Revive Ads, ale przejdźmy do początku.

Realizacja:

Technologie:

PHP

HTML

Zakres prac:

W pierwszej kolejności wzięliśmy na tapetę front strony internetowej. Koniecznym było przebudowanie layoutu i wprowadzenie zmian do układu treści, by stworzyć atrakcyjną przestrzeń dla dodatkowych elementów graficznych. W tym celu pomocnym okazała się wiedza i doświadczenie z wcześniejszych wdrożeń e-commerce.

Kolejnym krokiem było opracowanie integracji z systemem Revive Ads, z pomocą którego możliwe byłoby wygodne wygodne umieszczanie i zmiana grafik na stronie. Aplikacja została dostosowana do wymagań klienta, będąc narzędziem:

  • prostym w obsłudze,
  • umożliwiającym wprowadzanie dynamicznych zmian,
  • zintegrowanym z bazą produktową,
  • odporną na duży wolumen ruchu

Ostatnim krokiem było wykorzystanie modułu zaawansowanej analityki na stronie. Z uwagi na dużą bazę produktów narzędzie musiało w przejrzysty sposób prezentować takie dane jak częstotliwość wyświetlania grafik oraz wejścia na poszczególne podstrony. Kluczowym było dokładne oznaczenie poszczególnych elementów na stronie, by jak najdokładniej mierzyć ścieżkę zakupową klienta i na tej podstawie móc dobierać te formy graficzne, które najlepiej informowały klienta o aktualnej ofercie.

Efekt:

Atrakcyjna przestrzeń banerowa na stronie apteki internetowej

Rozbudowany slider umożliwiający prezentację produktów i łatwy zakup

Dynamiczne tła dające szerszy wachlarz możliwości dla sezonowych akcji marketingowych

Prosty system zarządzanie dynamicznymi elementami na stronie

Zaawansowana analityka prezentująca m.in. częstotliwość wyświetleń banerów i ich klikalność przez użytkowników

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Napisz do nas, gwarantujemy:

  • Kontakt zwrotny w 2 godziny robocze od złożenia zapytania
  • Spotkanie nawet następnego dnia roboczego

Chcesz najpierw zawrzeć z nami umowę NDA?
Napisz do nas na kontakt@nxo.pl