Jak powstają strony internetowe?

Zdecydowana większość stron internetowych powstaje wg procesu, który można streścić w 5 punktach.

01.

Zebranie informacji / brief

02.

Zaliczka i umowa

03.

Design i treści

04.

Wdrożenie

05.

Szkolenie z obsługi

jest tylko jedno ale...

dlaczego to nie działa?

Jeśli zadajesz sobie to pytanie, to znaczy, że wylądowałeś we właściwym miejscu. Rynkowy standard to niestety strony taśmowej produkcji.

Co to oznacza dla Ciebie i Twojego biznesu?

Dodatkowe koszty

Niższą skuteczność pozyskiwania klientów

Defraudację czasu

Strzelaj do celu, nie na oślep

Pierwsze nad czym powinieneś się zastanowić, to jakie cele stawiasz przed Twoją nową stroną. Serwis internetowy to narzędzie, które może wspierać pracę Twoich handlowców, konsultantów, marketingowców… lub ją sabotować.

O czym nie mówi Ci Twoja agencja?

Jak Twoich produktów i usług szukają w sieci klienci?

Jak zatytułować strony i ile powinno ich być?

Jak napisać treści i ile tekstu powinno się znaleźć na stronie.

Jakich funkcjonalności wymagają Twoi klienci? Jak działa branża?

Jakie cele wyznaczyć przed klientami na stronie i jak je mierzyć?

Dlaczego trzeba to sprawdzić?

Od wybranych fraz zależy ruch na stronie

Funkcjonalna strona, to coś co pomaga Tobie i klientom

Google kocha odpowiedni content, a wszyscy wiemy, że wysoka pozycja oznacza klientów

Jeśli mierzysz to co się dzieje na stronie, wiesz co poprawić

Jak powinny powstawać strony internetowe?

Nasz sprawdzony proces projektowania stron i portali internetowych zaczyna się od celu i strategii, nie designu. Dlatego zaczynamy od wyceny, za którą musisz zapłacić.


Zaskoczony? Myślałeś, że będzie inaczej?


No to zobacz, co dla Ciebie zrobimy zanim poznasz cenę:


...i na podstawie tych informacji powstaje...

Makieta funkcjonalna strony

W procesie budowania strony internetowej pod kątem użyteczności i realizacji zadań biznesowych, należy uwzględnić zdecydowanie więcej kwestii niż grafikę czy frazy kluczowe.

Dobrze zaprojektowana strona internetowa bierze pod uwagę specyfikę branży i klienta, procesy operacyjne oraz efektywność działań marketingowych, czyli wszystko to, co składa się na Twoje cele biznesowe. Dlatego zanim do pracy usiądą graficy i programiści, warto dać im jasny plan działania. Rolę tego planu pełni makieta funkcjonalna.

Dobry plan to podstawa

Makieta która zawiera informacje na temat funkcjonalności, układu treści, ścieżek klientów etc. pozwala na przygotowanie dokładnej wyceny i harmonogramu wdrożenia. Wiesz dokładnie czego oczekiwać od swojej strony, działasz w sposób przemyślany i unikasz:

szukania przyczyn małego ruchu na stronie

kosztów wdrożenia analityki

kosztów dostosowania strony do potrzeb SEO

rozbudowy strony o cenne z punktu widzenia klienta funkcjonalności

Czy ten proces działa? Zobacz nasze Case Study

Wdrożenie w terminie i budżecie


Wdrożenie w oparciu o makietę i harmonogram to minimalizowanie ryzyka. Jakiego ryzyka? Znasz tą sytuację kiedy realizacja Twojej nowej strony się przeciąga? My znamy tą sytuację z autopsji, bo wiele razy tłumaczyliśmy się klientom z tego, jak nowe nieprzewidziane wcześniej prace wpłynęły na termin i końcowy koszt. Rosnące koszty i przeciągane terminy to sytuacja mało komfortowa nie tylko dla klienta, ale również dla agencji, która przecież za chwilę powinna realizować kolejny projekt.

Tomasz Kubski

CEO pierwszego wiejskiego Software House w galaktyce

tomasz.kubski@nxo.pl

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Napisz do nas, gwarantujemy:

  • Kontakt zwrotny w 2 godziny robocze od złożenia zapytania
  • Spotkanie nawet następnego dnia roboczego

Chcesz najpierw zawrzeć z nami umowę NDA?
Napisz do nas na kontakt@nxo.pl