Case studies

D360 - Strona internetowa

NXO - pierwszy wiejski software house w galaktyce

Nowoczesne rozwiązanie dla deweloperów dostępne w chmurze

Tak, to my. Projektując przez lata aplikacje dla klientów z różnych branż zapragnęliśmy własnego rozwiązania. Wybór padł na rynek deweloperski, gdzie brakowało szybkich we wdrożeniu rozwiązań do zarządzania inwestycjami. Napędzani wizją przystępnej dla każdego i skalowalnej aplikacji przystąpiliśmy do prac, które po blisko 4 latach zakończyły się powstaniem D360. Słowo “zakończyły” nie jest może tutaj najlepszym określeniem, gdyż wciąż mamy wiele pomysłów na nowe funkcjonalności. Aplikacja jest stale rozwijana i stale dążymy do celu, jakim jest osiągnięcie przez D360 statusu najlepszego rozwiązania dla deweloperów w Polsce… i nie tylko.

Załóż konto w 60 sekund

Problem/wyzwanie

Wypuszczenie na rynek nowej aplikacji wymaga odpowiedniego wprowadzenia potencjalnych użytkowników. Kluczową rolę w tym procesie odgrywa strona internetowa która dla D360 miałą również stanowić gateway w postaci możliwości rejestracji i logowania. Biorąc pod uwagę złożoność rozwiązania oraz różne persony użytkowników stanęliśmy przed niełatwym zadaniem przygotowania witryny, która miała:

  • wprowadzić potencjalnego klienta w funkcjonalności aplikacji
  • przełożyć aspekty techniczne na zrozumiały dla każdego język
  • przenieść część ciężaru obsługi przedsprzedażowej z działu handlowego na stronę
  • poprowadzić klienta po wyznaczonej ścieżce sprzedażowej
  • być nowoczesna, lekka w odbiorze i w pełni responsywna

Realizacja:

Okres:

2022

Technologie:

HTML

Js

Wordpress

MySQL

Zakres:

Frontend

Realizacja:

Największym wyzwaniem dla tworzonej strony było przedstawienie oferowanej multifunkcjonalności w zrozumiały dla każdego sposób. Opisanie sposobu działania każdej z funkcji oraz ich korzyści komplikowało dopasowanie do czterech różnych person klienta. Rozpoczęliśmy więc od rozpisania procesu, który składał się z:

  • analizy celów i potrzeb
  • przygotowania sitemapy i makiety funkcjonalnej
  • dobrania taktyki treści
  • opracowania designu strony
  • wdrożenia
  • optymalizacji kodu i SEO
  • wdrożenia analityki

Na początek wyznaczyliśmy cele strony i ścieżkę konwersji klienta. Następnie opracowaliśmy sitemapę, wyznaczając podstrony oraz przypisując do każdej z nich poszczególne obszary D360. Na podstawie zgromadzonych materiałów rozpoczęliśmy prace nad makietą funkcjonalną. Projekt pozwolił ustalić rozłożenie treści i grafik na stronie w oparciu o najlepsze praktyki UX.
Kolejnym etapem był copywriting treści. Wzięliśmy pod uwagę różne persony klienta oraz zalecenia dotyczące pozycjonowania, tak by:

  • w przejrzysty sposób przedstawić korzyści użytkowania D360
  • wyeksponować główne problemy branży deweloperskiej i wskazać, jak rozwiązuje je aplikacja
  • wykorzystać język sprzedażowy, aby zwiększyć poziom konwersji
  • uzyskać jak najwyższą pozycję w organicznych wyszukiwaniach Google

Uzupełnieniem prac nad tekstami było opracowanie identyfikacji wizualnej i uszycie nowoczesnej szaty graficznej.

Komplet materiałów przekazany został do wdrożenia. Na potrzeby zarządzania treścią wybrany został CMS Wordpress, do którego osobno napisany został szablon strony. Pozwoliło to skrócić do minimum szybkość wczytywania witryny. Po zakończeniu wdrożenia przeprowadzony został audyt SEO, który pozwolił zidentyfikować potencjalne problemy strony, a następnie nasycić ją niezbędnymi frazami kluczowymi, podnosząc ocenę na tle konkurencji.

Efekt:

Nowoczesna, szybka i responsywna strona internetowa

Przemyślana identyfikacja wizualna

Układ treści i konstrukcja strony zgodnie z dobrymi praktykami UX

Angażujące treści wykorzystujące język sprzedażowy

Wysoka ocena strony pod kątem SEO

Porozmawiajmy o Twoim projekcie

Napisz do nas, gwarantujemy:

  • Kontakt zwrotny w 2 godziny robocze od złożenia zapytania
  • Spotkanie nawet następnego dnia roboczego

Chcesz najpierw zawrzeć z nami umowę NDA?
Napisz do nas na kontakt@nxo.pl