Zobacz inne nasze projekty:
Realizacja:
Okres:
2022
Technologie:
HTML
Js
Wordpress
MySQL
Zakres:
Frontend
Realizacja:
Największym wyzwaniem dla tworzonej strony było przedstawienie oferowanej multifunkcjonalności w zrozumiały dla każdego sposób. Opisanie sposobu działania każdej z funkcji oraz ich korzyści komplikowało dopasowanie do czterech różnych person klienta. Rozpoczęliśmy więc od rozpisania procesu, który składał się z:
- analizy celów i potrzeb
- przygotowania sitemapy i makiety funkcjonalnej
- dobrania taktyki treści
- opracowania designu strony
- wdrożenia
- optymalizacji kodu i SEO
- wdrożenia analityki
Na początek wyznaczyliśmy cele strony i ścieżkę konwersji klienta. Następnie opracowaliśmy sitemapę, wyznaczając podstrony oraz przypisując do każdej z nich poszczególne obszary D360. Na podstawie zgromadzonych materiałów rozpoczęliśmy prace nad makietą funkcjonalną. Projekt pozwolił ustalić rozłożenie treści i grafik na stronie w oparciu o najlepsze praktyki UX.
Kolejnym etapem był copywriting treści. Wzięliśmy pod uwagę różne persony klienta oraz zalecenia dotyczące pozycjonowania, tak by:
- w przejrzysty sposób przedstawić korzyści użytkowania D360
- wyeksponować główne problemy branży deweloperskiej i wskazać, jak rozwiązuje je aplikacja
- wykorzystać język sprzedażowy, aby zwiększyć poziom konwersji
- uzyskać jak najwyższą pozycję w organicznych wyszukiwaniach Google
Uzupełnieniem prac nad tekstami było opracowanie identyfikacji wizualnej i uszycie nowoczesnej szaty graficznej.
Komplet materiałów przekazany został do wdrożenia. Na potrzeby zarządzania treścią wybrany został CMS Wordpress, do którego osobno napisany został szablon strony. Pozwoliło to skrócić do minimum szybkość wczytywania witryny. Po zakończeniu wdrożenia przeprowadzony został audyt SEO, który pozwolił zidentyfikować potencjalne problemy strony, a następnie nasycić ją niezbędnymi frazami kluczowymi, podnosząc ocenę na tle konkurencji.