Zobacz inne nasze projekty:
Realizacja:
Okres:
2019 - aktualnie
Narzędzia:
surfer seo
google trends
brand24
google search console
shutterstock
Zakres prac:
Treści na stronę www
Blog
Powiadomienia mailowe
Komunikacja w aplikacji
Realizacja:
W pierwszej kolejności przystąpiliśmy do dokładnej analizy persony klienta. Otrzymane wnioski pozwoliły nam określić:
- w jakiej formie powinny być publikowane treści
- jakie tematy powinny zostać poruszone
- jakim językiem powinniśmy komunikować się z klientem, by był zrozumiały
- jakie wykorzystać kanały dotarcia do klienta
- jakim budżetem powinny operowac płatne kampanie
Główną osią działań stał się blog na stronie wraz z publikowanymi artykułami. Podczas tworzenia treści postawiliśmy dotknąć realnych problemów branży i firm deweloperskich, jak również przedstawienia D360 jako rozwiązania odpowiadającego współczesnym wyzwaniom. Dzięki temu content stał się przystępny w odbiorze, szczególnie dla osób nietechnicznych.
Wokół publikowanego contentu budowaliśmy aktywność w sieci, m.in. na grupach Facebookowych czy portalu linkedin. Tym samym D360 zyskało większe zasięgi, a stopniowe budowanie narracji wokół narzędzia oraz wprowadzanie nowych użytkowników przełożyło się na częstsze wejścia na stronę i budowanie wizerunku aplikacji.
Uzupełnieniem dla powyższych działań marketingowych była kampania reklamowa w Google Ads oraz na Facebooku. Po dokładnej analizie persony klienta nie tylko udało się skutecznie docierać do zainteresowanych aplikacją osób, ale również zoptymalizować koszt kampanii. Ważną rolę w pozyskaniu klientów odgrywała również kampania remarketingowa, w nienarzucający się sposób przypominająca odwiedzającym stronę o rozwiązaniu i jego zaletach